• Home – Despre Noi
    • Galerie poze cursuri
  • CURSURI
  • Portfoliul clienți
  • Blog
  • Contact
  • Tutorial
    Politici de confidențialitate
    (+40) 736 438 622
    office@proformoffice.ro
    InregistrareLogare
    ProformOffice
    • Home – Despre Noi
      • Galerie poze cursuri
    • CURSURI
    • Portfoliul clienți
    • Blog
    • Contact
    • Tutorial

      Blog

      Sfaturi pentru evaluarea OBIECTIVĂ şi EFICIENTĂ a angajaţilor

      • Posted by Adriana Gaureanu
      • Categories Blog
      • Date October 4, 2019
      • Comments 0 comment

      Informarea în prealabil a salariaţilor cu privire la faptul că urmează a fi evaluaţi, fără menţionarea momentului în care are loc aceasta.

      Comunicaţi salariaţilor obiectivele pe care le urmăriţi, astfel îşi vor îmbunătăţi performanţele profesionale şi nu pot motiva că au fost luaţi prin surprindere. Vor fi motivaţi să-şi revizuiască atribuţiile, sarcinile şi responsabilităţile.

      Evaluarea se face de către superiorul direct al salariatului sau de către conducătorul societăţii, adică persoana care cunoaşte obiectivele societăţii şi în funcţie de acestea determină modul în care se desfăşoară activitatea celor care urmează a fi evaluaţi.

      După completarea fişei de evaluare, este bine să stabiliţi o întâlnire cu cel evaluat pentru a discuta plusurile, dar mai ales minusurile. Salariatul are ocazia de a-şi corecta deficienţele.

      Nu faceţi comparaţii între salariaţi, evaluaţi pe fiecare în parte.

      Nu există o evaluare specifică, predestinată. Angajatorul, împreună cu personal specializat – dacă este cazul, stabileşte modul, felul, tipul evaluării, în funcţie de obiective, necesităţi, priorităţi, sarcini etc.

      Tag:evaluare, resurse umane

      • Share:
      author avatar
      Adriana Gaureanu

      Licențiat în Drept Administrativ;
      Absolvent curs Inspector și Manager Resurse Umane;
      Experiență consultanță Resurse Umane 20 ani
      Lector formator în Resurse Umane de 8 ani

      Previous post

      Statistica accidentelor de muncă
      October 4, 2019

      Next post

      Măsuri Organizatorice și Igienico-Sanitare de SSM
      October 17, 2019

      You may also like

      Începutul digitalizării în instruirea SSM
      9 May, 2021

      Prezentul articol se bazează pe texte citate din programul legislativ online Lege 5 de la Indaco Acest început de digitalizare a fost generat de efectele pandemiei COVID 19, care a obligat la telemuncă, telestudiu, etc.Inconvenientele instruirii de SSM și dovedirea …

      Map sign
      COVID-19 – Date live evoluție statistică mondială puse la dispoziție de Universitatea de medicină John Hopkins.
      27 March, 2020
      Capture Prevention COVID-19
      COVID-19 Prevenție prin informare și conștientizare
      24 March, 2020

      Leave A Reply Cancel reply

      Your email address will not be published. Required fields are marked *

      Prim ajutor de bază – reinstruire periodică

      Prim ajutor de bază – reinstruire periodică

      30lei
      Curs SSM 40h – Reprezentanți Lucrători

      Curs SSM 40h – Reprezentanți Lucrători

      500lei
      Curs SSM 80 ore – Lucrător Desemnat

      Curs SSM 80 ore – Lucrător Desemnat

      650lei
      logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

      (+40) 736 438 622

      office@proformoffice.ro

      Copyright © ProformOffice 2019. Toate drepturile rezervate | Realizat de Code-Ui & AoM World

      • Politici de confidențialitate

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Login with your site account

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Lost your password?

      Not a member yet? Register now

      Register a new account

      No apps configured. Please contact your administrator.

      Are you a member? Login now

      Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu asta, dar puteți renunța dacă doriți. Cookie settingsACCEPT
      Privacy & Cookies Policy

      Prezentare generală a confidențialității

      Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site. Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate pe browserul dvs., deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. De asemenea, folosim cookie-uri terțe care ne ajută să analizăm și să înțelegem cum utilizați acest site web. Aceste cookie-uri vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră. De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri. Dar renunțarea la unele dintre aceste cookie-uri poate avea un efect asupra experienței dvs. de navigare.
      Necessary
      Always Enabled
      Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
      SAVE & ACCEPT